Що входить до наших послуг
ФІНАНСОВА ЧАСТИНА
- Попередній РЕАЛЬНИЙ розрахунок вашого весілля. Під час підготовки – контроль та оптимізація бюджету. Постійний аналіз ринку та пошук найбільш вигідних пропозицій для клієнта.
- Упорядкування зручного графіка оплат.
ДОКУМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА
- Перевірка та складання Договорів з майданчиком та підрядниками професійним юристом. Внесення коригувань. Ми знаємо, на що звернути увагу, які пункти слід прибрати, а які додати, щоб убезпечити себе від неприємних сюрпризів у подальшій підготовці.
- Складання супутньої документації на кожному етапі підготовки – технічні завдання, чек листи, схеми розміщення меблів, таймінги, списки персоналу та обладнання, що ввозиться/вивозиться тощо.
24/7 МИ НА ЗВ’ЯЗКУ
Цілодобова допомога та підтримка у будь-якому весільному питанні. Необмежена кількість особистих зустрічей. Затишний офіс у центрі міста, або ми можемо під’їхати у зручне для вас місце.
ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ
СТИЛЬ ТА ЗАВДАННЯ
Вивчення історії пари (анкета-опитувальник про ваше знайомство, спосіб життя, захоплення тощо). Визначення стилю та зон декоративного оформлення. Опрацювання основних позицій сценарію та наповнення весілля артистами (музичні/танцювальний колективи, шоу номери тощо).
ПІДБІР ЛОКАЦІЇ
- Добірка майданчиків, що найбільш підходять за стилістикою, функціональністю, віддаленістю та ціновою політикою, вільних на вашу дату.
Планування переглядів, спільні поїздки у зручний для вас час
Порівняльна таблиця варіантів, що сподобалися за ціною, опис усіх плюсів і мінусів, особливостей майданчика
Опрацювання Договору з майданчиком, внесення коригувань, підписання та внесення передоплати. Ми беремо на себе всі подорожі на майданчик, пов’язані з етапами оплати та іншими робочими моментами.
ДЕКОР
- Детальне опрацювання початкових референсів з оформлення з урахуванням обраного майданчика.
Складання технічного завдання декоратору, обговорення спільних ідей, раціональний розподіл бюджету на декор
Спільна зустріч із декоратором, презентація проекту клієнту, мудборди, начерки візуалізацій.
Укладання Договору з декоратором, внесення передоплати
Поїздка на майданчик для зняття вимірів з декоратором, коригування проекту, оптимізація бюджету
Візуалізація основних зон оформлення, фінальне погодження кошторису
Контроль етапів підготовки, своєчасне повідомлення про зміни у кількості гостей, столів тощо.
ОБРАЗИ ПАРИ І ДРЕС КОД ГОСТЕЙ
- Допомога у створенні гармонійних образів нареченій та нареченому, складання мудбордів, рекомендації салонів суконь/костюмів/взуття/кілець та інших аксесуарів
- Супровід під час примірок
- При необхідності підбір професійного стиліста-іміджмейкера
- Підбір стиліста по волоссю та візажиста для нареченої
- Складання палітри дрес коду для гостей весілля
ЗАПРОШЕННЯ
- Опрацювання ваших референсів або наша добірка з урахуванням стилю та концепції весілля
- Допомога зі складанням тексту запрошення
- Складання технічного завдання для дизайнера-розробника
- Прорахунок друку/виготовлення (пластик, дерево, інші матеріали)/розробки сайту, мобільного застосунка в різних фірмах, порівняння та вибір оптимального варіанту, надання повної інформації клієнту
- Погодження та коригування макетів поки не прийдемо до ідеального рішення
- Контроль термінів виготовлення запрошень
- Розсилка запрошень електронною поштою або транспортними компаніями в різні міста та країни
ВЕДУЧИЙ/ДІДЖЕЙ
- Підбірка ведучих з посиланнями на промо матеріали: відео-ролики, сайт, інстаграм-аккаунт
- Спільна особиста зустріч (або скайп) з кандидатами, що сподобалися
- Укладання Договору, внесення передоплати
- Складання таймінгу та сценарію вечора з опрацюванням активностей та інтерактивів для гостей на основі анкет та фото/відео матеріалів, отриманих від пари
- Повторна спільна зустріч для обговорення сценарію, різних «фішок» та цікавих ідей, які можна реалізувати на весіллі
- Підготовка та замовлення реквізиту для програми ведучого (анкети для гостей, лотерея, подарунки за інтерактиви тощо)
- Взаємодія з гостями для підготовки творчих сюрпризів
- Допомога у добірці музичних треків на ключові моменти весілля (виїзна церемонія, перший танець, винос торта тощо)
- Підбір реєстратора для проведення виїзної церемонії у разі, якщо ведучий не бере на себе цю роль
ФОТО/ВІДЕО КОМАНДА
- Добірка фотографів та відеографів з посиланнями на портфоліо (сайт). Роз’яснення вартості «пакетів» послуг, термінів готовності та матеріалів на виході
- Спільна особиста зустріч (або скайп) із обраними виконавцями
- Підбір локацій для зйомки, розробка сценарію ранку нареченої
- Укладання Договору, внесення передоплати
- Після весілля -контроль термінів готовності фото/відео матеріалів.
- Передача парі готового результату.
ШOУ ПРОГРАМА І СПЕЦЕФЕКТИ
- Складання пропозиції щодо музичних/танцювальних колективів з посиланнями на промо матеріали
- Підбірка шоу номерів (світлове, вогняне, ілюзійне тощо) залежно від завдань
- Робота із запрошеною «зіркою» (організація виступу, забезпечення райдерів)
- Узгодження з майданчиком використання спецефектів (важкого диму, конфетті, холодних фонтанів, запуску феєрверку тощо)
ПОГОДЖЕННЯ З МАЙДАНЧИКОМ ТА БАНКЕТНОЮ СЛУЖБОЮ
- Ділове листування та переговори з менеджером майданчика з організаційних питань
- Поїздки на майданчик для вимірів, внесення передоплат та вирішення інших моментів, що вимагають особистої присутності
- Складання фуршетного та банкетного меню на основі побажань від клієнта, розрахунок виходу страв, оптимізація бюджету
- Розрахунок напоїв, замовлення алкоголю у компанії-постачальника
- Зонування та складання схеми розміщення меблів
- Написання технічного завдання для персоналу майданчика та таймінгу подачі страв
- Погодження свого торта та умов його зберігання
- Узгодження заїзду на монтаж/демонтаж, складання пропускних списків персоналу, переліку ввезеного обладнання та декору
ТРАНСФЕРИ
- Підбір та замовлення трансферу для пересування гостей, нареченого та нареченої
- Укладання договору та внесення передоплати
- Складання маршрутних листів для водіїв
- Опрацювання варіантів пересування фото/відео команди у разі зміни локацій зборів/прогулянки/банкету
ТОРТ
- Добірка фото-варіантів торта в єдиній з декором стилістиці
- Допомога з вибором дизайну та розрахунок ваги торта
- Підбір кондитерської з урахуванням особливостей дизайну та смакових уподобань пари
- Замовлення дегустаційного набору
- Складання завдання для кондитерської, прорахунок та замовлення весільного торта
ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
- Підготовка завдання для компанії-прокатника світлового/звукового/відео обладнання з урахуванням особливостей майданчика та завдань заходу
- Виїзд на майданчик з представником прокатної компанії, зустріч із місцевим техніком для вирішення питань розподілу потужності та точок підключення стороннього обладнання
- Аналіз кошторису з технічного забезпечення, оптимізація бюджету
- Візуалізація сцени та розміщення обладнання на майданчику, погодження з клієнтом
- Укладання договору та внесення передоплати
- Постановка завдань для світлорежисера, звукорежисера та віджею
ТАЙМІНГИ
- Складання та розсилання таймінгів для пари, майданчики, команди
- Напередодні весілля обдзвон всіх підрядників і перевірка часу прибуття кожного з них
- Підготовка та друк усієї документації щодо заходу
ІНШІ ПОСЛУГИ НА ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ
- Допомога у підборі готелю/апартаментів/студії для зборів нареченої та нареченого
- Бронювання проживання та для гостей згідно зі списками від клієнта
- Підготовка побутового райдера команди, що працює на весіллі або запрошеного артиста (закупівля напоїв, сендвічів, замовлення гарячого харчування)
- Підбір хореографа для постановки весільного танцю
- Розробка дизайну та замовлення книги побажань, шкатулки для кілець, боксу для грошових подарунків тощо.
- Замовлення кальянів, виїзного коктейльного бару, станції морозива тощо.
- Замовлення парасольок на випадок дощу, пледів у прохолодну пору року, накладок на підбори у разі знаходження гостей на землі/траві та інші дрібниці, про які ви можете навіть не згадати
- За бажанням пари репетиція виїзної церемонії на майданчику
ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ
ОСОБИСТИЙ КООРДИНАТОР ПАРИ
- Прийом букета, бутоньєрки
- Зустріч фото/відео команди, огляд локацій для зйомки
- Вирішення побутових питань (принести каву, відпарити сукню, пришити гудзик, одягнути фату і т.д.)
- Психологічна допомога та підтримка нареченої та нареченого перед хвилюючими моментами
- Допомога та супровід під час прогулянки-фотосета (поправити макіяж, зачіску, понести шлейф сукні і т.д.)
- Контроль таймінгу
- Організація логістики та трансферу для пари, розрахунок з водієм
- Допомога в ЗАГСі або на церемонії вінчання в церкві
- Організація фуршетної частини (шампанське, закуски) після реєстрації та під час прогулянки з гостями
- Допомога в будь-якому питанні під час банкетної частини (замінити туфлі, поправити макіяж, переодягнути сукню для танцю тощо)
ПЛОЩАДКА
- Прийом координатором майданчика перед початком монтажу
- Контролює заїзд/розвантаження/монтаж декораторів та співробітників орендних компаній з декору, меблів, обладнання. Перерахунок ввезених позицій та підписання актів.
- Контроль розміщення меблів згідно зі схемою
- Контроль роботи банкетної служби – підготовка текстилю, посуду, своєчасне сервірування тощо. Планерка з банкетним менеджером з особливостей гостьового меню, таймінгу винесення страв, харчування персоналу.
- Планерка з ведучим та діджеєм
- Перевірка роботи звукового/світлового/відео обладнання, пробний запуск контенту
- Зустріч та розміщення кавер-групи та інших артистів
- Забезпечення побутового райдера артистів, підготовка гримерної кімнати
- Прийом роботи флористів-декораторів, перевірка готовності декоративних зон відповідно до кошторису та погодженої візуалізації проекту, підписання акта із зазначенням усіх орендних позицій та їх вартості
- Перерахунок кількості стільців, приладів за столами згідно з планом розсадки, розподіл іменних карток, внесення коригувань у разі раптових змін у кількості гостей
- Фінальна перевірка майданчика перед приходом гостей
- Зустріч гостей, інформування про зони активності, допомогу у будь-якому питанні
- Розселення гостей відповідно до заздалегідь підготовлених списків.
- Інструктаж рідних/друзів пари, що беруть участь у виїзній церемонії (виходи на церемонію, коли виносити кільця і т.д.)
- Координація виїзної церемонії
- Допомога під час привітань/фотосесії пари з гостями (координатори тримають бокс із ден. подарунками, забирають квіти, поправляють сукню нареченій тощо)
- Контроль розсадки гостей за столи, оперативна допомога, якщо хтось не може знайти своє місце
- Контроль за роботою офіціантів
- Постійна взаємодія з ведучим, діджеєм, артистами, контроль сценарію та програми
- Прийом та оплата торта
- Своєчасне коригування таймінгу кухні (з виносів гарячих закусок, гарячого, торта) у разі зрушень у сценарії ведучого
- Організація харчування для команди та запрошених артистів
- Допомога з викликом таксі або розселення гостей у готелі
- Розрахунок із підрядниками
- Закриття рахунку з рестораном, звіряння алкоголю
- Контроль завантаження алкоголю, подарунків, квітів, що залишився.
- Демонтаж, перерахунок та здача орендних позицій з декору
- Демонтаж світла/звуку/відео
- Здача майданчика менеджеру за актом