fbpx

Що входить до наших послуг

ФІНАНСОВА ЧАСТИНА

  • Попередній РЕАЛЬНИЙ розрахунок вашого весілля. Під час підготовки – контроль та оптимізація бюджету. Постійний аналіз ринку та пошук найбільш вигідних пропозицій для клієнта.
  • Упорядкування зручного графіка оплат.

ДОКУМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 

  • Перевірка та складання Договорів з майданчиком та підрядниками професійним юристом. Внесення коригувань. Ми знаємо, на що звернути увагу, які пункти слід прибрати, а які додати, щоб убезпечити себе від неприємних сюрпризів у подальшій підготовці.
  • Складання супутньої документації на кожному етапі підготовки – технічні завдання, чек листи, схеми розміщення меблів, таймінги, списки персоналу та обладнання, що ввозиться/вивозиться тощо.

24/7 МИ НА ЗВ’ЯЗКУ

Цілодобова допомога та підтримка у будь-якому весільному питанні. Необмежена кількість особистих зустрічей. Затишний офіс у центрі міста, або ми можемо під’їхати у зручне для вас місце.

ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ 

СТИЛЬ ТА ЗАВДАННЯ

Вивчення історії пари (анкета-опитувальник про ваше знайомство, спосіб життя, захоплення тощо). Визначення стилю та зон декоративного оформлення. Опрацювання основних позицій сценарію та наповнення весілля артистами (музичні/танцювальний колективи, шоу номери тощо).

ПІДБІР ЛОКАЦІЇ

  • Добірка майданчиків, що найбільш підходять за стилістикою, функціональністю, віддаленістю та ціновою політикою, вільних на вашу дату.
    Планування переглядів, спільні поїздки у зручний для вас час
    Порівняльна таблиця варіантів, що сподобалися за ціною, опис усіх плюсів і мінусів, особливостей майданчика
    Опрацювання Договору з майданчиком, внесення коригувань, підписання та внесення передоплати. Ми беремо на себе всі подорожі на майданчик, пов’язані з етапами оплати та іншими робочими моментами.

ДЕКОР

  • Детальне опрацювання початкових референсів з оформлення з урахуванням обраного майданчика.
    Складання технічного завдання декоратору, обговорення спільних ідей, раціональний розподіл бюджету на декор
    Спільна зустріч із декоратором, презентація проекту клієнту, мудборди, начерки візуалізацій.
    Укладання Договору з декоратором, внесення передоплати
    Поїздка на майданчик для зняття вимірів з декоратором, коригування проекту, оптимізація бюджету
    Візуалізація основних зон оформлення, фінальне погодження кошторису
    Контроль етапів підготовки, своєчасне повідомлення про зміни у кількості гостей, столів тощо.

ОБРАЗИ ПАРИ І ДРЕС КОД ГОСТЕЙ

  • Допомога у створенні гармонійних образів нареченій та нареченому, складання мудбордів, рекомендації салонів суконь/костюмів/взуття/кілець та інших аксесуарів
  • Супровід під час примірок
  • При необхідності підбір професійного стиліста-іміджмейкера
  • Підбір стиліста по волоссю та візажиста для нареченої
  • Складання палітри дрес коду для гостей весілля

ЗАПРОШЕННЯ

  • Опрацювання ваших референсів або наша добірка з урахуванням стилю та концепції весілля
  • Допомога зі складанням тексту запрошення
  • Складання технічного завдання для дизайнера-розробника
  • Прорахунок друку/виготовлення (пластик, дерево, інші матеріали)/розробки сайту, мобільного застосунка в різних фірмах, порівняння та вибір оптимального варіанту, надання повної інформації клієнту
  • Погодження та коригування макетів поки не прийдемо до ідеального рішення
  • Контроль термінів виготовлення запрошень
  • Розсилка запрошень електронною поштою або транспортними компаніями в різні міста та країни

ВЕДУЧИЙ/ДІДЖЕЙ

  • Підбірка ведучих з посиланнями на промо матеріали: відео-ролики, сайт, інстаграм-аккаунт
  • Спільна особиста зустріч (або скайп) з кандидатами, що сподобалися
  • Укладання Договору, внесення передоплати
  • Складання таймінгу та сценарію вечора з опрацюванням активностей та інтерактивів для гостей на основі анкет та фото/відео матеріалів, отриманих від пари
  • Повторна спільна зустріч для обговорення сценарію, різних «фішок» та цікавих ідей, які можна реалізувати на весіллі
  • Підготовка та замовлення реквізиту для програми ведучого (анкети для гостей, лотерея, подарунки за інтерактиви тощо)
  • Взаємодія з гостями для підготовки творчих сюрпризів
  • Допомога у добірці музичних треків на ключові моменти весілля (виїзна церемонія, перший танець, винос торта тощо)
  • Підбір реєстратора для проведення виїзної церемонії у разі, якщо ведучий не бере на себе цю роль

ФОТО/ВІДЕО КОМАНДА

  • Добірка фотографів та відеографів з посиланнями на портфоліо (сайт). Роз’яснення вартості «пакетів» послуг, термінів готовності та матеріалів на виході
  • Спільна особиста зустріч (або скайп) із обраними виконавцями
  • Підбір локацій для зйомки, розробка сценарію ранку нареченої
  • Укладання Договору, внесення передоплати
  • Після весілля -контроль термінів готовності фото/відео матеріалів.
  • Передача парі готового результату.

ШOУ ПРОГРАМА І СПЕЦЕФЕКТИ

  • Складання пропозиції щодо музичних/танцювальних колективів з посиланнями на промо матеріали
  • Підбірка шоу номерів (світлове, вогняне, ілюзійне тощо) залежно від завдань
  • Робота із запрошеною «зіркою» (організація виступу, забезпечення райдерів)
  • Узгодження з майданчиком використання спецефектів (важкого диму, конфетті, холодних фонтанів, запуску феєрверку тощо)

ПОГОДЖЕННЯ З МАЙДАНЧИКОМ ТА БАНКЕТНОЮ СЛУЖБОЮ 

  • Ділове листування та переговори з менеджером майданчика з організаційних питань
  • Поїздки на майданчик для вимірів, внесення передоплат та вирішення інших моментів, що вимагають особистої присутності
  • Складання фуршетного та банкетного меню на основі побажань від клієнта, розрахунок виходу страв, оптимізація бюджету
  • Розрахунок напоїв, замовлення алкоголю у компанії-постачальника
  • Зонування та складання схеми розміщення меблів
  • Написання технічного завдання для персоналу майданчика та таймінгу подачі страв
  • Погодження свого торта та умов його зберігання
  • Узгодження заїзду на монтаж/демонтаж, складання пропускних списків персоналу, переліку ввезеного обладнання та декору

ТРАНСФЕРИ

  • Підбір та замовлення трансферу для пересування гостей, нареченого та нареченої
  • Укладання договору та внесення передоплати
  • Складання маршрутних листів для водіїв
  • Опрацювання варіантів пересування фото/відео команди у разі зміни локацій зборів/прогулянки/банкету

ТОРТ

  • Добірка фото-варіантів торта в єдиній з декором стилістиці
  • Допомога з вибором дизайну та розрахунок ваги торта
  • Підбір кондитерської з урахуванням особливостей дизайну та смакових уподобань пари
  • Замовлення дегустаційного набору
  • Складання завдання для кондитерської, прорахунок та замовлення весільного торта

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

  • Підготовка завдання для компанії-прокатника світлового/звукового/відео обладнання з урахуванням особливостей майданчика та завдань заходу
  • Виїзд на майданчик з представником прокатної компанії, зустріч із місцевим техніком для вирішення питань розподілу потужності та точок підключення стороннього обладнання
  • Аналіз кошторису з технічного забезпечення, оптимізація бюджету
  • Візуалізація сцени та розміщення обладнання на майданчику, погодження з клієнтом
  • Укладання договору та внесення передоплати
  • Постановка завдань для світлорежисера, звукорежисера та віджею

ТАЙМІНГИ

  • Складання та розсилання таймінгів для пари, майданчики, команди
  • Напередодні весілля обдзвон всіх підрядників і перевірка часу прибуття кожного з них
  • Підготовка та друк усієї документації щодо заходу

ІНШІ ПОСЛУГИ НА ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ

  • Допомога у підборі готелю/апартаментів/студії для зборів нареченої та нареченого
  • Бронювання проживання та для гостей згідно зі списками від клієнта
  • Підготовка побутового райдера команди, що працює на весіллі або запрошеного артиста (закупівля напоїв, сендвічів, замовлення гарячого харчування)
  • Підбір хореографа для постановки весільного танцю
  • Розробка дизайну та замовлення книги побажань, шкатулки для кілець, боксу для грошових подарунків тощо.
  • Замовлення кальянів, виїзного коктейльного бару, станції морозива тощо.
  • Замовлення парасольок на випадок дощу, пледів у прохолодну пору року, накладок на підбори у разі знаходження гостей на землі/траві та інші дрібниці, про які ви можете навіть не згадати
  • За бажанням пари репетиція виїзної церемонії на майданчику

ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ

ОСОБИСТИЙ КООРДИНАТОР ПАРИ

  • Прийом букета, бутоньєрки
  • Зустріч фото/відео команди, огляд локацій для зйомки
  • Вирішення побутових питань (принести каву, відпарити сукню, пришити гудзик, одягнути фату і т.д.)
  • Психологічна допомога та підтримка нареченої та нареченого перед хвилюючими моментами
  • Допомога та супровід під час прогулянки-фотосета (поправити макіяж, зачіску, понести шлейф сукні і т.д.)
  • Контроль таймінгу
  • Організація логістики та трансферу для пари, розрахунок з водієм
  • Допомога в ЗАГСі або на церемонії вінчання в церкві
  • Організація фуршетної частини (шампанське, закуски) після реєстрації та під час прогулянки з гостями
  • Допомога в будь-якому питанні під час банкетної частини (замінити туфлі, поправити макіяж, переодягнути сукню для танцю тощо)

ПЛОЩАДКА

  • Прийом координатором майданчика перед початком монтажу
  • Контролює заїзд/розвантаження/монтаж декораторів та співробітників орендних компаній з декору, меблів, обладнання. Перерахунок ввезених позицій та підписання актів.
  • Контроль розміщення меблів згідно зі схемою
  • Контроль роботи банкетної служби – підготовка текстилю, посуду, своєчасне сервірування тощо. Планерка з банкетним менеджером з особливостей гостьового меню, таймінгу винесення страв, харчування персоналу.
  • Планерка з ведучим та діджеєм
  • Перевірка роботи звукового/світлового/відео обладнання, пробний запуск контенту
  • Зустріч та розміщення кавер-групи та інших артистів
  • Забезпечення побутового райдера артистів, підготовка гримерної кімнати
  • Прийом роботи флористів-декораторів, перевірка готовності декоративних зон відповідно до кошторису та погодженої візуалізації проекту, підписання акта із зазначенням усіх орендних позицій та їх вартості
  • Перерахунок кількості стільців, приладів за столами згідно з планом розсадки, розподіл іменних карток, внесення коригувань у разі раптових змін у кількості гостей
  • Фінальна перевірка майданчика перед приходом гостей
  • Зустріч гостей, інформування про зони активності, допомогу у будь-якому питанні
  • Розселення гостей відповідно до заздалегідь підготовлених списків.
  • Інструктаж рідних/друзів пари, що беруть участь у виїзній церемонії (виходи на церемонію, коли виносити кільця і т.д.)
  • Координація виїзної церемонії
  • Допомога під час привітань/фотосесії пари з гостями (координатори тримають бокс із ден. подарунками, забирають квіти, поправляють сукню нареченій тощо)
  • Контроль розсадки гостей за столи, оперативна допомога, якщо хтось не може знайти своє місце
  • Контроль за роботою офіціантів
  • Постійна взаємодія з ведучим, діджеєм, артистами, контроль сценарію та програми
  • Прийом та оплата торта
  • Своєчасне коригування таймінгу кухні (з виносів гарячих закусок, гарячого, торта) у разі зрушень у сценарії ведучого
  • Організація харчування для команди та запрошених артистів
  • Допомога з викликом таксі або розселення гостей у готелі
  • Розрахунок із підрядниками
  • Закриття рахунку з рестораном, звіряння алкоголю
  • Контроль завантаження алкоголю, подарунків, квітів, що залишився.
  • Демонтаж, перерахунок та здача орендних позицій з декору
  • Демонтаж світла/звуку/відео
  • Здача майданчика менеджеру за актом

Записатися на зустріч

Ви завжди можете зв'язатися з нами: